2013年10月14日星期一

新唐人: 贵阳强迫2500名中学生伪装特警实施强拆

新唐人电视台 - 全文推荐
ntdtv 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
贵阳强迫2500名中学生伪装特警实施强拆
Oct 14th 2013, 01:02, by www.ntdtv.com

【新唐人2013年10月14日讯】(自由亚洲电台报导)贵阳市金华镇上铺村星期六发生强拆事件,约2500名中学生被校方命令伪装成特警人员介入了当天的拆迁过程。

据〝中国茉莉花革命〞网站报道,当天经贵阳市政府宣布,观山湖区城市综合执法、公安等多家单位2500余人,对金华镇上铺村空山坝的51栋、面积超过7万平方米违法建筑实施拆除。但强拆大军中,绝大部分却是当地的中学生。他们被迫穿上黑色特警服冒充特警参与强拆,一些学生甚至穿上军训服冒充治安队员。学生表示,校方领导下了命令,他们不得不服从。

相关标签:  拆迁    强拆    贵阳市金华镇    

延伸阅读::

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论