2013年9月18日星期三

中国茉莉花革命: 中国军方宣布互联网为意识形态斗争的“新战场”

中国茉莉花革命
原网站受到恶意攻击,暂时回归博客。第二代新网站即将在9月启用。 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
中国军方宣布互联网为意识形态斗争的"新战场"
Sep 18th 2013, 01:38, by 茉莉花义工


中国军方宣布互联网为意识形态斗争的
Photo: EPA

      中国中央军委副主席许其亮在北京举行的军宣会上发言时说,互联网成了意识形态斗争的一个"新的战场"。中国媒体周二报道,他呼吁中国人民解放军"在互联网上对社会舆论起影响作用。"

      许其亮敦促"在占领意识形态斗争中的新战场上掌握主动性。"他下令在对战士和居民进行的思想教育上要不懈努力。要将社会舆论转入"在线渠道",以便为抵制"敌视势力"的渗透和破坏"建立坚固的防卫线"。许其亮要求官兵在顾及"思想领地的复杂局面"要"保持坚定信念"。(俄罗斯之声)
全文: http://radiovr.com.cn/news/2013_09_17/242924399/

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论